Hier bent u: Informatie Zwemlessen > Privéles

Privéles

Wij bieden ook de mogelijkheid tot privéles. Er zijn dan maximaal 3 kinderen met 1 gediplomeerde zwemleraar. Privéles duurt 30 minuten.

Privéles is bedoeld voor kinderen, die extra ondersteuning nodig hebben naast hun reguliere zwemles. Doordat onze groepen van de reguliere zwemles niet groot zijn, wordt er goed gekeken of privéles echt noodzakelijk is. Een privéles kan afgesproken en ingepland worden in overleg via email of persoonlijk.

Naast de reguliere zwemles hebben wij ook de groepjes van 4 met maximaal 4 kinderen in 1 groep. Specifiek voor kinderen met concentratie- en/of motorische problemen.

• In vestiging Albrandswaard, zwembad Albrandswaard is er privéles op zaterdag om 17:15 uur. / dinsdagavond om 18.00 -18.30 uur